nasi hummusz csicseri

Nemzetközi hummusz nap

 / 2020‑05‑10

Ezen a héten május 13-án (szerdán) tartjuk a Nemzetközi Hummusz Napot, így mi másról is írhatott volna Réka, a TudásÉpítők dietetikusa, mint erről a finomságról?!

️ Ha eddig nem tetted, mindenképp kóstold meg a hummuszt május 13-án, hiszen ekkor ünnepeljünk ezt a kencét nemzetközileg! A csicseri borsó kiváló növényi fehérje és rost forrás. Készítsd el otthon nettó 10 perc alatt! Szükséged lesz csicseri borsóra (konzerv, vagy száraz), szezámmag pasztára vagy szezámmagra, extra szűz oliva olajra és ízesítő anyagokra. Rengeteg recept elérhető az interneten. Készíts el egy egyszerűbb változatot (alaprecept), kóstolgasd és túrbózd kedved, ízlésed szerint. Az én kedvencemben van citromlé, római kömény, só, bors, pici fokhagyma. Tálald pitával, zöldségekkel, husival- tényleg bármi illik hozzá! - Bevethető reggelire felvágott helyett, kenyérre kenve, sajttal, zöldségekkel. - Tízóraira viheted magaddal zöldség hasábokkal! - Ebédre készíthetsz tortillát minden féle jóval, az alapot kend meg hummusszal! - Esti nass? Próbáld ki a ropogós csicserit!

#hummusday #hummusznap #diétaHétfő