női arc, szivforma kéz, perspektíva

szeretveÁpolniSzerda

Édesanyák egészsége

 / 2021‑04‑30

Anyáknapja alkalmából az édesanyák egészségére szeretnénk felhívni a figyelmet. Hisz Neked kell megtenni az első lépéseket a saját egészségedért. Mit tehetsz édesanyaként ezért?

Ne feledd kiegyensúlyozott gyermek tükrözi a szülők állapotát. Tegyél mentális egészségedért. Fogalmazd meg először magadnak mire van szükséged a feltöltödésedhez, a lelki egyensúlyod eléréséhez és utána tegyél érte.

Ötleteink: 

  • rendszeresen mozgok, esténként sétálok,
  • horgolok, kötök, hímzek,
  • sokat mosolygok,
  • kertészkedek,
  • zenét hallgatok,
  • színezek,
  • megfogadom, hogy egy héten egyszer csak pozitívan reagálok a körülöttem zajló eseményekre,
  • képzem magam, verset tanulok,
  • pszichológushoz járok,
  • rendszeresen adakozok, stb.

Testünk jólétéért is tennünk kell. Hisz ép testben ép lélek. Te mit teszel testi egészségedért?

Ötleteink: 

  • rendszeres mozgok,
  • naponta 5x étkezem az okostányér elvei szerint,
  • mindig olvasom Réka diétaHétfő és Zsófi sportSzombat posztjait és megfogadom tanácsait,
  • leadok a testsúlyomból / próbálom ideális testsúlyomat megtartani,
  • sok folyadékot iszok,
  • rendszeresen járok szűrőprogramokra,
  • ellenőriztetem vércukromat, vérnyomásomat, veseműködésemet, stb.,
  • óvom bőröm, szemem, hajam az UV sugárzástól (hisz többször említettétek már),
  • kevés alkoholt fogyasztok, stb.

#anyáknapja #egészség #mentálisegészség #anyavagyok #rendszeresenmozgok #diéta